събота , декември 10 2016
+500
Начална Страница / Актуални / Шест начина да съсипете репутацията си на работа

Шест начина да съсипете репутацията си на работа

Понякога са нужни години, за да изградите добра репутация на работа и само няколко минути, за да я разрушите напълно. Ето шест начина бързо да съсипите трудно изградената си репутация:

Вижте още: Нещата, които намаляват шансовете ви да ви наемат на работа

1. Лъжете

лъжете

Няма разлика между големи и малки лъжи. Малките лъжи също могат да ви направят човек, на който не може да се разчита. Не искате да ви възприемат като хамелиона в компанията ви или човекът който казва на колегите си едно, а на шефа си друго. Нямате представа колко бързо се разпространяват думите ви и как сами можете да си навредите сериозно с напръв поглед „безобидни“ лъжи.

Надеждността е основния стълб на репутацията на всеки един човек, платформа за успех и издигане в кариерата. Не си играйте с нея.

2. Обещавате нещо, което не изпълнявате

свръхобещание

Ако кажете, че ще направите нещо, по-добре го направете, съветват специалистите. В противен случай ще загубите доверието на колегите си и мениджърите си.

Ще загубите доверието на всички, които са очаквали от вас да свършите това, което сте обещали. И това е в най-добрия случай. Често неизпълнението на обещаното от вас може да има и финансови последствия за вас и за хората около вас.

Отново опираме до надеждност. Хората трябва да вземат думите ви насериозно, в противен случай репутацията ви я няма.

3. Не уважаватe другите

уважение

Дори и да смятате, че сте добър колега, ако не уважавате хората, с които работите и тяхната работа, репутацията ви отново ще пострада. Никой не харесва егоистите. Работата не се свежда само да изпълнение на задачи и постигане на заложени целя. Тя е процес на непрексънато контактуване с други хора.

Мислете за създаването на добри контакти, като за инвестиция в бъдещето. Не се знае, кога ще имате нужда от помощ от някой от колегите ви, които може и да не са благосклонни, ако не сте подхождали към тях уважително.

Вижте още: 9 факта за парите, които ще са ви от полза цял живот

4. Показвате, че не сте екипен играч

Не е необходимо да сте пръв приятел с всички. Трябва обаче, да бъдите възприеман като дружелюбен и част от екипа. Така шансовите ви за издигане по кариерната стълбица ще са много по-големи.

5. Накисвате колеги

Когато нещо се обърка в работата, определена група хора винаги се погрижват всички да разберат кой е виновен за несполуката. Не бъдете от „гаднярите“, защото утре когато вие сбъркате, всички ще се погрижат това да се разбере. Хората могат да са много отмъстителни, така че не си навличайте излишно техния гняв.

6. Разболявате се или вземате отпуска, когато нещо важно предстои

Studio shot of young woman working in office covered with adhesive notes

Всяка работа се отличава със сезонност и натовареност в определени моменти. Не бъдете от „кръшкачите“, които винаги си намират извинения удобно да изпуснат тези моменти. Бъдете колегиални и помагайте в трудни моменти.

plus500

Провери също

mi note

Купихме Xiaomi Mi Note 3 и няма как да сме по-доволни от смартфон за 260 лева

Верни на това, че трябва да подкрепяме приказките с практика, екипът ни реши да тества …

plus500