четвъртък , май 25 2017
Начална Страница / Актуални / Десетте най-потребявани марки в света

Десетте най-потребявани марки в света

Всяка година консултантската компания Kantar Worldpanel прави своето изследване Brand Footprint, в което класира петдесетте най-потребявани продуктови марки в света.

Потребителите ползват iPhone-те си по-дълго

Класацията се прави на база на данни относно това колко домакинства в света купуват продуктите от определена марка и колко често правят това. То покрива 300 милиарда покупки, направени от 74% от световното население.

онлайн пазаруване

Изследвани са 15 000 продукта в 44 страни. Интересен факт е, че 82% от ръста в потреблението, се предопределя от развиващите се страни. Ето кои са десетте водещи марки през тази година.

10. Dove

Марката е собственост на Unilever и се класира на 10-та позиция. Тя също така е сред топ-пет на най-бързо развиващите се марки в Латинска Америка. Над 31 милиона нови домакинства, са я ползвали, спрямо предходното изследване от миналата година.

9. Knorr

Още една марка собственост на Unilever. Миксовете от подправки и супи на компанията, са изключително популярни по целия свят.

8. Indomie

Марката е собственост на Indofood. Азиатският производител на снаксове е номер едно в Индонезия, като се развива много бързо и в Турция.

7. Nescafé

Собственост на компанията Nestlé. И макар марката кафе да остава изключително популярна в световен мащаб, тя изпада от шеста позиция в миналогодишната класация.

6. Pepsi

Собственост на PepsiCo. Египет например, е една от малкото световни дестинации, където тази марка се предпочита пред основния конкурент Coca-Cola.

5. Lays

Още една марка собственост на PepsiCo. Lays добави нови 25 милиона домакинства, като потребители през тази година.

4. Maggi

Марка собственост на Nestlé. Това е най-високо класираната марка на Nestlé.

3. Lifebuoy

Собственост на Unilever. Този антибактериален сапун, се радва на най-голяма популярност в целия свят.

2. Colgate

Марка, принадлежаща на Colgate-Palmolive Company. И макар вече да се потребява от две трети от световните домакинства, тя е добавила 40 милиона нови домакинства през последната година.

1. Coca-Cola

Собственост на The Coca-Cola Company. Coca-Cola цели да е на „една ръка разстояние“ до потребителите и е постигнала тази своя цел.

Провери също

кристална топка

В тези компании трябваше да инвестирате преди 15 години

Какво ти трябва, за да забогатееш на щатските пазари? Малко капитал и късмет да уцелиш …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *