четвъртък , декември 8 2016
Начална Страница / Актуални / Това са качествата на успешните предприемачи

Това са качествата на успешните предприемачи

Мислите да преминете от наемник в предприемач? Ето някои характеристики, с които успешните предприемачи се отличават и които е добре да притежавате. Разбира се трябва да имате в предвид, че тези черти на характера са само предпоставка, а не причина за успех. Т.e., не бива да се надявате на успех, само защото ги притежавате.

Retro image of businessman holding wooden alphabet blocks readin

1. Страст и мотивация

Ако има една дума, с която успешния предприемач може да се опише, то това определено би била думата „страст“. Ако нямате страст в това което правите, то шансовете ви за провал са много по-големи.

Мотивацията е друга характеристика от характера, която ви прави по-склонни към успеха.

2. Склонност към риск

Седем качества на успешните лидери

Предприемачите знаят, че без риск няма печалба. Или казано по друг начин са напълно наясно, че новото начинание, с което се захващат може и да не успее. Това обаче, по никакъв начин не може да ги спре. В противен случай, никога нямаше да има хора като Марк Закърбърг или Ричард Брансън.

3. Увереност в себе си, усърдна работа и дисциплина, и отдаденост

Young businessman analyzing graphs while video conferencing with colleagues on computer at office desk

Само да имате добра идея, мотивация и да сте склонни към риск не е достатъчно. Трябва също така здраво да работите, за да постигнете поставените си цели. В допълнения трябва да вярвате както в себе си, така и в успеха. Дисциплината също е от критично значение по пътя към успешното предприемачество. Не случайно някои от най-успешните предприемачи в историята, често се отличават с военно минало.

4. Адаптивност

Трябва да можете да се настройвате към бързопроменящата се среда, защото в света в който живеем, на високи технологии, това което е било актуално вчера, вече „не струва“ нищо утре.

5. Трябва да разбирате изцяло продукта си и пазара

Ако не знаете какъв продукт и услуги предлагате, то как ще убедите потребителите да ги ползват. В допълнение трябва да сте много добре запознати с потребностите на пазара, които най-вероятно се променят изключително бързо.

Продължава на следваща страница…

Провери също

трезор, банка

Нужна е радикална промяна на политиките на централните банки?

Най-големият хедж-фонд в света – Bridgewater Associates, изпрати писмо към своите клиенти, в което обяснява, …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

plus500