събота , декември 10 2016
Начална Страница / Актуални / Ето как щатски мобилен оператор се отблагодарява на клиентите си

Ето как щатски мобилен оператор се отблагодарява на клиентите си

Един от водещите щатски мобилни оператори ще добави много нови акционери в книгата си. T-Mobile дава на всеки свой клиент на абонамент по една безплатна акция от компанията, в нова програма наречена „Stock Up“. В допълнение за всеки нов доведен клиент, потребителят ще получи нови до 100 акции на компанията.

„Приготви се за нашата благодарност, Америка. Всичко е, за да ви благодарим. Без условности, без допълнителни изисквания. Просто ви благодарим, че сте наши клиенти“, коментира изпълнителният директор на компанията Джон Легер в писмо към потребителите.

legere21-620x398

„В T-Mobile, ние вече се събуждаме всеки ден с идеята да работим за нашите клиенти. Така че реших да го направя официално и да превърна нашите клиенти в наши акционери“, допълва още Легер.

Услугата по прехвърлянето на акциите ще се осъществи от онлайн брокера Loyal3, и според T-Mobile няма да има такси за потребителите да търгуват получените акции чрез платформата.

„Не струва нищо, да получите вашите акции или да настроите сметката си при нашия брокер партньор“, се казва още в съобщението.

Според подадените в комисията документи, компанията издава 1 милион нови акции, което е далеч под 29.4-те милиона клиенти, които ще имат правото да получат по една акция. Всяка нова акция е с цена на емисия от 42.445 долара, според подадените документи.

Това не е първият нетрадиционен подход, който мобилният оператор предприема. През изминалото тримесечие компанията организира игра с напитки за тримесечните си резултати, а Легер не веднъж е наричал основните си конкуренти от AT&T и Verizon „От глупав по-глупав“.

Повечето корпорации се „отблагодаряват на своите потребители“ с програми за лоялни клиенти, които не са нищо повече от опити да се манипулират и да им се вземе повече от „трудно спечеления кеш“.

Седем от десет души смятат, че тези програми съществуват само, за да вземат повече пари от тях. Ето защо 90% от лоялните програми имат негативни коментари в социалните медии, коментира още Легер.

Plus500

Провери също

mi note

Купихме Xiaomi Mi Note 3 и няма как да сме по-доволни от смартфон за 260 лева

Верни на това, че трябва да подкрепяме приказките с практика, екипът ни реши да тества …

Plus500