петък , декември 9 2016
Начална Страница / Актуални / Кой печели войната при мобилните приложения?

Кой печели войната при мобилните приложения?

Мобилните приложения заемат три от всеки четири минути, които американците прекарват със смартфоните си, според наскорошно проучване, направено от comScore. Така, че който доминира в света на мобилните приложения, на практика е спечелил войната за доминация над вниманието на потребителите.

Ръст в ползването на приложения в САЩ се отчита във всяка възрастова група. Дори и хората на възраст между 55 и 65 годишна възраст са повишили с 37% потреблението на мобилни приложения през юни на тази година, спрямо същия месец на миналата година.

В същото време интернет потребителите, ползващи персонални компютри са се понижила с 4% от юни на 2014-та година.

Потребителите на смартфони нарастват с 81% за същия период.

Така, че кой печели надпреварата при мобилните приложения?

Краткия отговор е Facebook и Google.

социална мрежа

Сред 10-те най-ползвани от потребителите мобилни приложения през юни, 80% са или собственост на Facebook, или на Google. Другите две са Pandora Radio и Amazon Mobile.

Facebook заема първо и второ място сред приложенията с Facebook и Facebook Messenger.

Средният американец на възраст над 18 години, прекарва средно 13 часа на месец в мобилното приложение на Facebook.

Facebook „елиминира“ последната причина да се гледа телевизия

Приложението заема около три четвърти от цялото време прекарвано от американските потребители в социални мрежи. Това е сериозно, предвид на факта, че средния потребител прекарва 20% от общото си време на ползване на мобилни приложения в социалните медии.

Сред двадесетте и пет най-ползвани приложения, с най-голям ръст през последните две години се отличава приложението Google Drive, с ръст от 68%. То е следвано от Аmazon Mobile с ръст от 55% и Snapchat (52%).

Като цяло, приложенията с най-голям ръст за последните две години на щатския пазар са Fitbit (1524%), Uber (828%), Lyft (492%), Tinder (220%) и Waze (195%).

Plus500

Провери също

lenovo, фаблет

Lenovo Phab2 с цена от 175 долара

Моделът на Lenovo – Phab2 ще се предлага от 9-ти декември на индийския пазар. Суперголемият …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

plus500