събота , декември 3 2016
+500
Начална Страница / Актуални / Най-големите медийни компании в света

Най-големите медийни компании в света

Ако се чудите кои са най-големите медийни компании в света и къде са медиите, които най-често използвате, то от Forbes имат отговор на този въпрос. Те правят традиционната си годишна класация на най-големите компании в света.

Вижте още: Петте най-корумпирани развити страни в света

Ето петте най-големи по приходи медии в световен мащаб.

5. Facebook

facebook

Медийни приходи – 11.49 миларда долара

За някои петата позиция на компанията ще е изненада, за други не чак толкова. Трансформирането на най-голямата социална мрежа в света и бързият ръст в приходите й, основно от мобилна реклама, предричат и по-нататъшно изкачване на мрежата в класацията през следващите години.

За последната една година ръстът в приходите й е в размер на цели 63% на годишна база, като тези от мобилна реклама са в размер на близо 80% от общите.

4. 21st Century Fox

21 century

Медийни приходи – 18.67 милиарда долара

Холдингът притежава големите компании Fox Broadcasting и Fox Sports, както и STAR India. В Допълнение тя има дял от 39% от британската Sky.

Кабелната й мрежа е повишила приходите си с 12.2% през изминалата година до рекордните 13.8 милиарда долара.

3. Comcast

comcast

Медийни приходи – 19.72 млиарда долара

Основна част, около 88% от приходите идват по направление на кабелната мрежа NBCUniversal и местните кабелни телевизии.

Тя е съставена от 15 кабелни местни компании в САЩ, както и международни телевизионни канали.

Нейна собственост са NBC и испаноговорящата Telemundo.

2. The Walt Disney Company

545walt disney

Медийни приходи – 22.45 млрд. долара

Макар най-известния телевизионен канал да е Disney Channel, тя също така е собственик на мрежата ABC, излъчваща популярни сериали като „Анатомията на Грей“.

В допълнение идват приходите от продажбата на права върху детски предавания и продажба на играчки, както и от популярната сага закупена наскоро „Междузвездни войни“.

Disney притежава също така 50% дял в дигиталната медийна компания Fusion, както и 33% в платформата за видеострийминг Hulu.

1. Alphabet

google-alphabet-100607410-primary.idge

Медийни приходи – 59.62 милиарда долара

Холдинговата компания е най-популярна с това, че е собственик на Google. Тя доминира класацията с много пред конкурентите си и едва ли ще бъде изместена в скоро време от върха.

Според наскорошно изявление на изпълнителният й директор – Ерик Шмидт, рекламата винаги ще е доминиращия бизнес на Google.

Собственост на холдинга е още и каналът за видеосъдържание YouTube. Google повиши оперативната си печалба през изминалата година със 17.4% до 19.4 милиарда долара през 2015-та година.

Провери също

etf

Най-печелившите и най-губещите ETF-и от началото на бичия пазар в САЩ

Щатските пазари, се радват на един от най-дългите си „бичи пазари“ в историята. Стартирало през …

Един коментар

Plus500