понеделник , декември 5 2016
+500
Начална Страница / Актуални / Nike изостава зад конкурентите си по време на Олимпийските игри

Nike изостава зад конкурентите си по време на Олимпийските игри

Най-големият световен производител на спортни стоки – американската компания Nike е похарчила най-много за спонсорство по време на провеждащите се олимпийски игри в Рио, но акциите на компанията се представят по-зле в сравнение с тези на конкуренти като Adidas и Under Armour.

От началото на летните олимпийски игри до момента, акциите на официалният спонсор Nike добавиха около 1% към стойността си. За сравнение тези на немската компания Adidas добавиха близо 6%, а на Under Armour близо 3% към стойността си.

Трябва да отбележим, че нито Adidas, нито Under Armour са официални спонсори на игрите.

nike

Щатският производител също така е официален спонсор на щатския олимпийски тим. Книжата на компанията се представяха по-добре от тези на конкурентите до преди две игри.

Акциите на Nike, поскъпваха с между 4 и 19% по време на шестте провели се игри от 1984-та година насам, с изключение на последните два форума.

Корпоративни войни по време на олимпийските игри

Те отбелязаха спад от около 3% по време на летните игри през 2008-ма година в Пекин и 2012-та година в Лондон.

Компанията Under Armour станаха публична компания през 2005-та година.

До този момент Nike среща „позитивна реакция“ от потребителите, предвид на доброто представяне на щатските олипийци, като расте броя на продадените спортни стоки на компанията, коментира говорителят на компанията Брайън Стронг, пред Reuters.

Колко силно може да е въздействието на игрите върху акциите на компаниите? Пример за това се дава от акциите на Ralph Lauren, които поскъпнаха с 12% през тази седмица, след като щатския олимпийски тим се появи на церемонията по откриването в дизайнерски дрехи на производителя.

Акциите на Adidas достигнаха рекордна стойност в четвъртък, след като немският производител отчете рекордни продажби през второто тримесечие, от десетилетие насам. За добрите резултати са съдействали новите продукти, представени от компанията, както и силните продажби по време на провелото се европейско първенство по футбол.

Провери също

etf

Най-печелившите и най-губещите ETF-и от началото на бичия пазар в САЩ

Щатските пазари, се радват на един от най-дългите си „бичи пазари“ в историята. Стартирало през …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

plus500