петък , ноември 24 2017
Начална Страница / Актуални / Пет неща, които да направите в първия си час от деня

Пет неща, които да направите в първия си час от деня

Вярвате или не, това как ще прекарате първия си час от деня, има огромно значение за настроението, мотивацията, умствената енергия и здравето ви. Ето пет неща, които е добре да правите, когато се събудите, за да ви тръгне добре и целия ден.

1. Упражнения, разтегляния

Почти във всяка култура по света се препоръчват сутрешни упражнения и разтегления. Това стимулира метаболизма, настроението и ясната мисъл. Тези упражнения са много важни за организма, като го раздвижват и подобряват кръвообращението, след дълго лежане в една позиция.

фитнес

Разбира се много е важно, преди да подходите към сутрешните си упражнения да загреете добре, за да не получите контузия.

2. Избягвайте контакта с техника

Спрете да се обръщате към смартфона си, като към първо нещо, когато станете от сън. Според изследователите, ако след ставане, първо прегледате смартфона си, това има негативен ефект върху вашата психика.

Съобщенията и известията от вчерашния ден, които ще видите, като първо нещо след ставане от сън, ще ви накарат да се усещате, сякаш имате облак около главата си. Ако поглеждате към смартфона си заради алармата, то може би е по-добре да помислите да си купите стандартна аларма.

3. Освежете се

Cupped Hands Under Shower

Изпийте малка чаша вода, за да задвижите организма си и да избегнете дехидратацията от предходната нощ. Ако си наплискате лицето със студена вода, това подобрява настроението и води до по-добро кръвообращение на лицето ви. В допълнение, може да ви накара да се почувствате по-добре.

Можете да си вземете и „студен душ“. Това е едно от най-важните неща, с които да започнете сутринта. Разбира се целта не е да се простудите, а да се освежите. Всеки може да нагласи температурата на „студения душ“, в зависимост от поносимостта си към студ. И все пак, важно е водата да не е топла. Студеният душ, веднага ще повиши кръвообращението ви и за разлика от топлия, няма да доведе след себе си до „отпускане и релакс“ за тялото, а напротив, ще го мобилизира.

4. Оправете си леглото и свършете други домашни задължения

Това не се налага, за да повишите качеството на живота си, а по-скоро за да намалите стреса и да изясните мисълта си. Да почистите, да си пригответе обяд и кафе, да отстраните мръсните дрехи, са част от нещата, които ще направят ума ви по-прозорлив.

Изследвания сочат, че 71% от хората, които имат навика да си оправят леглото всяка сутрин се смятат за щастливи. За сравнение, цели 62% от тези, които нямат навика да си оправят леглото, се определят като нещастни.

5. Планирайте и визуализирайте деня си

Важно е да планирате какво ще правите през деня. Освен това обаче, е добре и да си го представите на практика. Това ще ви помогне, по-лесно да се справяте с планираните дневни задачи.

Провери също

най-скъпа картина

Някои от най-скъпите неща в света

Някои стоки определяме като скъпи, а други са с цени, които направо не можем да …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *