понеделник , декември 5 2016
Начална Страница / Актуални / Странните последствия до които бумът в онлайн пазаруването ще доведе

Странните последствия до които бумът в онлайн пазаруването ще доведе

Едва ли има сила, която може да спре бумът в онлайн пазаруването. И макар това е нещо все още в „зародиш“ у нас, а моловете все още са пълни с хора и по паркинзите им трудно се намират места за спиране, можем да погледнем към това какво се случва в САЩ.

Пет грешки, които да избягвате, когато пазарувате онлайн

А то до голяма степен, случващото се там, може да е показателно, какво можем да очакваме да се случи и у нас, да кажем след… 10 години!

Около 78% от населението на САЩ, на възраст над 15 години пазаруват онлайн. И докато това носи след себе си много удобства, има и някои странни негативи…

1. Потребителските оценки, могат да доведат до смъртта или бума на един продукт

Потребителите ползват изключително много потребителските ревюта, преди да се решат на една покупка. В тази насока добрите, или лошите ревюта за един продукт, могат да означават неговия бум, или пък смърт.

потребителски оценки

Доскоро при традиционното пазаруване, търговците имаха възможност до голяма степен да контролират негативните реакции към един продукт. С бума на онлайн пазаруването, това вече е в историята, а лошите ревюта, могат да водят след себе си до истинска катастрофа.

Седем признака, че сте пристрастени към пазаруването

Изследвания сочат, че 92% от потребителите вярват на онлайн-ревютата. Това е толкова, а може би и повече от доверието, което имат в приятелите си, или членовете на семейството си.

2. Вече няма истински празници

Времето, в което се блъскате в магазините преди Коледните и новогодишните празници, е много вероятно да остане в историята, ако следваме щатския пример.

онлайн пазаруване

Духът на „коледното пазаруване“, бавно преминава към глобалната мрежа. В среда на жестока конкуренция, магазините започват с отстъпките си вече много по-рано, като работят възможно най-дълго, много от тях включително и по време на празниците. Защото за онлайн пазаруването няма почивка…

3. Търговските центрове и вериги ще започнат да западат

Както вече споменахме, това все още не е случващото се у нас. И в САЩ обаче, големите търговски вериги не си мислиха и то само преди две-три години, че ще стигнат до етап, в който ще им се наложи да започнат да затварят магазини, особено в големите търговски центрове.

мол

Всъщност търговските вериги бяха надменни и самоуверени, погрешно убедени, че онлайн пазаруването е мода, или нещо, като „вирус“, което ще отшуми. Уви, сбъркаха…

Продължава на следваща страница…

Провери също

най-скъпа картина

Някои от най-скъпите неща в света

Някои стоки определяме като скъпи, а други са с цени, които направо не можем да …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *