понеделник , декември 5 2016
+500
Начална Страница / Актуални / Този автомобилен производител краде най-много от конкурентите си

Този автомобилен производител краде най-много от конкурентите си

В света на автомобилните производители има един термин – „извоювани продажби“, който е нещо като „Светия граал“ в индустрията. Това са продажби, които са откраднати от останалите производители.

Най-добрите автомобили на 2016-та година, според Consumer Report

За всеки един производител е добре не само да запазва лоялните си клиенти, но също така да печели привърженици и от клиентите на останалите компании.

Лидер в посочената класация – по „извоювани продажби“ за първата половина на годината е Subaru, според данни на Experian Automotive.

subaru

Subaru се радва на най-голям процент „извоювани продажби“ сред производителите както и с най-голямо съотношение на привлечени-загубени клиенти от 3.48. Това означава, че компанията е привлякла близо 3.5 нови купувачи, за всеки клиент който е загубила през последната една година.

jeep-shortcut-concept-placement-626x382

На следващо място в класацията е Jeep със съотношение спечелени-загубени клиенти от 1.81, следван от Kia с 1.7 и Mercedes-Benz с 1.51. Топ пет се попълва от ВMW с коефициент от 1.44.

Продължава на следваща страница…

Plus500

Провери също

etf

Най-печелившите и най-губещите ETF-и от началото на бичия пазар в САЩ

Щатските пазари, се радват на един от най-дългите си „бичи пазари“ в историята. Стартирало през …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

plus500