събота , април 29 2017
Начална Страница / Актуални / Този автомобилен производител краде най-много от конкурентите си

Този автомобилен производител краде най-много от конкурентите си

В света на автомобилните производители има един термин – „извоювани продажби“, който е нещо като „Светия граал“ в индустрията. Това са продажби, които са откраднати от останалите производители.

Най-добрите автомобили на 2016-та година, според Consumer Report

За всеки един производител е добре не само да запазва лоялните си клиенти, но също така да печели привърженици и от клиентите на останалите компании.

Лидер в посочената класация – по „извоювани продажби“ за първата половина на годината е Subaru, според данни на Experian Automotive.

subaru

Subaru се радва на най-голям процент „извоювани продажби“ сред производителите както и с най-голямо съотношение на привлечени-загубени клиенти от 3.48. Това означава, че компанията е привлякла близо 3.5 нови купувачи, за всеки клиент който е загубила през последната една година.

jeep-shortcut-concept-placement-626x382

На следващо място в класацията е Jeep със съотношение спечелени-загубени клиенти от 1.81, следван от Kia с 1.7 и Mercedes-Benz с 1.51. Топ пет се попълва от ВMW с коефициент от 1.44.

Продължава на следваща страница…

Провери също

пенсиониране

Ето защо да започнете да пестите за пенсиониране, когато сте на 20 години

Вече няколко пъти отправяме предупреждение към спестителите, че колкото по-рано започнат да пестят, толкова по-лесно …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *