вторник , януари 17 2017
Начална Страница / Актуални / Историята на един трейдър, загубил всичко…

Историята на един трейдър, загубил всичко…

Трейдърите имат един основен проблем, трудно се преборват с егото си. А то може да им отнеме всичко…

Ето историята на инвеститорът Мартин, загубил цялата си търговска сметка през далечната вече 2001-ва година. Една доста поучителна история за това, как инвеститорите често губят всичко, което имат.

Как най-често си губите парите на борсите?

В средата на 2001-ва година, Мартин купува 1000 акции на Polaroid Corporation по 10 долара всяка.

Компанията вече е преживявала сериозни трудности, като акциите й са се обезценили с над 50% за година. Това обаче, се струва на Мартин като добра инвестиционна възможност.

инвеститорски загуби

„Сините чипове не изчезват просто така от бизнес-картата“, коментира инвеститорът.

Акциите на компанията падат до 8 долара и Мартин купува още 1000 акции, като гледа на спада, като добра инвестиционна възможност, да купи още акции при това по-евтино.

„Компанията си е направо „кражба“ при настоящите си нива“, коментира Мартин.

Polaroid обаче, продължава да губи и книжата й поевтиняват до 5 долара за брой.

„Не съм притеснен. Направих изчисленията. Всичко което трябва да направя е да купя 2 000 акции при ниво от 5 долара, и когато поскъпнат до 7 долара ще съм на нулата“, смята инвеститорът.

Най-вероятно можете да се досетите какво се случва… Акциите на компанията никога не се връщат до 7 долара за брой. Вместо това, те поевтиняват до 2 долара. И тук е моментът, когато Мартин става агресивен. Той купува 20 000 акции на компанията.

„Средната ми цена е вече 4 долара. Ще реализирам много добра печалба, когато акциите се възстановят“, смята Мартин.

Проблемът е, че акциите не се връщат нагоре, а само няколко дни по-късно вече се търгуват за 1 долар.

Какъв е изводът? Не осреднявайте губещи сделки, защото това може да ви коства целия капитал. Вместо това, фокусирайте се върху печелившите си позиции…

Провери също

печалба

Как щатските компании „пудрят“ резултатите си?

Щатските компании продължават да използват „трикове“ за да направят тримесечните си резултати да изглеждат по-добре …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *