понеделник , май 1 2017
Начална Страница / Имоти / Американските молове „умират“ и то бързо…

Американските молове „умират“ и то бързо…

Водещите американски търговски вериги затварят магазини с ускорени темпове и това логично повдига въпроса относно бъдещето на емблематичните търговски центрове, или известни с прозвището „молове“.

Последната верига, оповестила затварянето на 100 търговски обекта е Macy’s. Преди това подобни действия предприеха и от друга търговски вериги като Sears, Gap и Abercrombie & Fitch.

Woman with bag looking through clothes in shopping mall

Налице е сериозно понижение на трафика към моловете през последните години. През 2010-та година например, моловете са били посещавани от 35 милиона посетителя, според данни на консултантската компания Cushman and Wakefield. До 2013-та година броят на посетителите вече е едва 17 милиона души, или с около 50% по-малко.

Анализаторите прогнозират, че последните данни относно трафика на търговските центрове ще са дори още по-лоши.

Каква е причината за намаления интерес към търговските центрове?

Най-общо казано, промяната в трендовете на пазаруване и преминаване към он-лайн търговци.

Продължава на следваща страница…

Провери също

10-те най-скъпи сгради в света

Има сгради и сгради. И докато изграждането на някои продължава с години, има такива които …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *