четвъртък , декември 8 2016
Начална Страница / Имоти / Социалните медии въздействат върху решението ви за покупка на имот

Социалните медии въздействат върху решението ви за покупка на имот

Социалните медии заемат все по-голяма част от нашия живот. Ето защо логично е те да влияят и върху едно от най-значимите ни във финансово отношение решения – покупката на имот.

Оказва се, че подобно влияние е налице и то е значително, според изследване направено съвместно между New York University, Harvard и Facebook.

Кой е най-добрият месец и ден за покупка на имот?

Те са стигнали до извода, че хората, чиито Facebook-приятели са станали свидетели на ръст в цените на имотите им, са много по-склонни да инвестират в недвижима собственост през следващите две години.

Налице е значима връзка. Например човек живеещ под наем, чиито приятели са отчели ръст в цените на имотите им от 5% през последните две години, е с 3.1 процентни пункта по-вероятно да си купи недвижим имот през следващите две години.

технологии

В допълнение, същите хора е много по-вероятно да си купят по-голям апартамент, да платят повече за определен имот, или да направят по-голяма първоначална вноска.

Бялото е избран за цвят на годината и доминира при луксозните имоти

„Бяхме относително уверени, че ще открием известна връзка“, коментира Йоханес Стойбел, професор в университета в Ню Йорк. „Това, което не знаехме е, колко голяма ще е тази зивисимост“, допълва още експертът.

Според експертите откритието не е чак такава изненада. Ясно е, че ако вашите приятели са реализирали добра доходност от определена инвестиция, то и вие ще сте много по-склонен да я направите.

plus500

Провери също

британски пазар

Имотите във Великобритания падат с по-ускорени темпове от очакванията

Цените на недвижимите имоти във Великобритания, могат да регистрират по-голям от очакванията на анализаторите спад, …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

plus500