събота , декември 3 2016
Начална Страница / Любопитно / Facebook “завишил“ средното гледане на видео – с до 80%!

Facebook “завишил“ средното гледане на видео – с до 80%!

Най-голямата социална мрежа в света – Facebook, се хвали през последните години с голямата популярност на своите видеа. Оказва се обаче, че от там малко са „понадули“ статистиката си, по отношение на средната им гледаемост.

Историята на успеха на Facebook

Пред рекламодателите, Facebook са представили статистика, относно времето на гледаните от потребителите видеа, която според изданието The Wall Street Journal е с около 80% по-висока от реалната.

фейсбук

Преди няколко седмици от Facebook съобщиха, че по-случайност са изключили от статистиката видеата, гледани от потребитеителите по-малко от 3 секунди, при определяне на „средната продължителност на гледане на едно видео“.

В тази насока от социалната мрежа предлагат нов показател „средно гледане на видео“, което ще включва вече всички видеа, независимо от продължителността им на гледане.

Според агенцията Publicis Media, която купува реклама за своите клиенти, първоначалните статистически данни на Facebook, по отношение на продължителността на гледане на едно видео, може да са завишени с между 60 до 80%, според писмо на агенцията изпратено към нейните клиенти, видяно от The Journal.

Това е довело до голямо разочарование в медия-шопа, изразено с думите „В крайна сметка те представят ново име за измерване на гледаемостта, което всъщност трябваше да е налице още на първо място“, твърдят от The Journal, цитирайки агенцията Publicis.

Говорител на Facebook заяви, че проблемът е решен и той не е засегнал разходите на рекламодателите.

plus500

Провери също

диверсификация

Седем стъпки, когато сте на кариерен кръстопът

Стигали ли сте до момент, когато не сте съвсем сигурни какво точно искате да правите …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Plus500