събота , май 27 2017
Начална Страница / Любопитно / Приложенията за инстантни съобщения вече по-големи от социалните мрежи

Приложенията за инстантни съобщения вече по-големи от социалните мрежи

Потребителите в световен мащаб се логват в приложенията за инстантни съобщения вече не само, за да си чатят с приятели, но също така за да се свързват с марки, да проверяват стоки и да четат новини.

Това, което някога бяха просто услуги за размяна на съобщения, към днешна дата е платформа за размяна на снимки, видеа и гифове, в една разрастваща се екосистема, с много разработчици на софтуер и приложения.

Този род приложения за съобщения имат характеристики, изключително привлекателни за определени бизнеси и рекламодатели, като размер и норма на ползваемост.

Съвместната потребителска база на четирите най-големи приложения е по-голяма вече от потребителската база на четирите най-големи социални мрежи.

Hand holding smartphone with media icons and symbol collection

Този род приложения също така се отличават с много по-голяма степен на ползваемост и време прекарвано от потребителите в тях от останалите приложения.

В допълнение основната част от техните потребители са млади, което е ключов демографски фактор за рекламодателите.

Популярните приложения за инстантни съобщения в Азия, като WeChat, KakaoTalk и LINE, бяха сред тези намерили иновативни начини да задържат и увеличат бързо потребителската си база. Те също така бяха първите въвели успешни стратегии за монетаризиране на голямата си база от потребители.

И макар медийните компании и рекламните агенции да отделят повече внимание и ресурси на социалните мрежи в момента, като Facebook и Twitter, интересът и към приложенията за инстантни съобщения се очаква сериозно да се повишава през следващите години.

Провери също

самолетна катастрофа

Не се оставяйте медиите да ви депресират

Имате ли чувството, че негативните новини от медиите, които непрекъснато ви заливат, ви подтискат и …