събота , декември 10 2016
Начална Страница / Любопитно / Приложенията за инстантни съобщения вече по-големи от социалните мрежи

Приложенията за инстантни съобщения вече по-големи от социалните мрежи

Потребителите в световен мащаб се логват в приложенията за инстантни съобщения вече не само, за да си чатят с приятели, но също така за да се свързват с марки, да проверяват стоки и да четат новини.

Това, което някога бяха просто услуги за размяна на съобщения, към днешна дата е платформа за размяна на снимки, видеа и гифове, в една разрастваща се екосистема, с много разработчици на софтуер и приложения.

Този род приложения за съобщения имат характеристики, изключително привлекателни за определени бизнеси и рекламодатели, като размер и норма на ползваемост.

Съвместната потребителска база на четирите най-големи приложения е по-голяма вече от потребителската база на четирите най-големи социални мрежи.

Hand holding smartphone with media icons and symbol collection

Този род приложения също така се отличават с много по-голяма степен на ползваемост и време прекарвано от потребителите в тях от останалите приложения.

В допълнение основната част от техните потребители са млади, което е ключов демографски фактор за рекламодателите.

Популярните приложения за инстантни съобщения в Азия, като WeChat, KakaoTalk и LINE, бяха сред тези намерили иновативни начини да задържат и увеличат бързо потребителската си база. Те също така бяха първите въвели успешни стратегии за монетаризиране на голямата си база от потребители.

И макар медийните компании и рекламните агенции да отделят повече внимание и ресурси на социалните мрежи в момента, като Facebook и Twitter, интересът и към приложенията за инстантни съобщения се очаква сериозно да се повишава през следващите години.

Plus500

Провери също

yacht

Как изглежда яхта за 700 милиона паунда с инфинити басейн и площадка за хеликоптер?

Производителят на луксозни яхти – Heesen, проектира нова 70-метрова яхта, разполагаща с инфинити басейн и …

Plus500