неделя , септември 24 2017
Начална Страница / Любопитно / Не правете това преди сън!

Не правете това преди сън!

Да си починете добре през нощта, изисква повече от това да си легнете рано.

Ето няколко съвета от специалистите, какво да не правите преди да си легнете, за да може организмът ви да си почине добре и да сте готови за нови постижения на следващия работен ден.

Вижте още: 11 нестандартни съвета за това, как да се справяте по-добре на работа

1. Не използвайте дигиталните технологии

blue light

Забравете за смартфоните си преди сън. Синята и бялата светлина пречат на отделянето на хормона мелатонин от мозъка ви, който до голяма степен казва на тялото ви, кога е време да релаксира за сън.

2. Не вземайте приспивателни

Вижте още: Странните неща, които предопределят дали ще сте успешен

Специалистите по сън твърдят, че много малко са хората, които страдат от инсомния или физическа невъзможност да заспят. Тези хапчета имат много странични ефекти и ако наистина не са наложителни, ги избягвайте.

3. Не пийте алкохол преди лягане

drinking-alcohol-before-bed-wont

Някои хора „пийват по чашка“ за да заспят. Изследванията сочат, че макар и понякога да ви приспива, алкохолът не ви задържа трайно заспали и често нарушава съня. С преминаването на алкохола в кръвта, сънят ви е много вероятно да стане неспокоен.

4. Не работете в леглото

Запазете леглото си за сън и други приятни изживявания. Иначе, мозъкът ви няма да асоциира леглото с почивка и ще ви е много по-трудно да заспивате и да се отпускате.

5. Не яжте тежки храни преди лягане

eating-before-bed

Яденето на подобни храни преди лягане, намалява времето, в което тялото ви е в състояние на пълен покой. То е затормозено да преработва нездравословни храни и то докато трябва да си почива.

6. Не пийте кафе след пет часа следобед

Според изследване, хората консумирали кофеин в късния следобед, спят средно с един час по-малко от останалите. Кофеинът вреди на спокойния сън и това е доказано.

7. Не ходете на фитнес

Тежките упражнения в късния следобед не са за предпочитане. Кардио-упражненията повишават телесната температура и правят заспиването по-трудно.

Провери също

електрическа триколка

Тази електрическа триколка може да промени света на електромобилите

Всеки водещ автомобилен производител се насочва към представяне на нови електрически модели през следващите години. …

Един коментар