вторник , декември 6 2016
+500
Начална Страница / Съветите на успелите / Трите ключа за успех на един бизнес, според основателя на Shake Shack

Трите ключа за успех на един бизнес, според основателя на Shake Shack

Дани Майер е основател на веригата за бързо хранене Shake Shack, която набира сериозна популярност през последните години. Майер, споделя пред финансовото издание Business Insider трите ключа за успех на един бизнес, изхождайки от собствения си опит. Ето и какво смята той:

Няколко странни неща, определящи успеха ви

„Смятам, че силната марка се появява, когато не преследваш тази цел. Да вземем за пример нашата верига от ресторанти. Убеден съм, че ако се опитвахме да създадем силна марка с ползването на социални канали, като Instagram или Twitter, едва ли щяхме да успеем. Смятам, че за да постигнеш силната марка, трябва наистина да вярваш в три неща.

ключове за успешна марка

На първо място, трябва да преследваш неща, които обичаш да правиш. Това е необходимата предпоставка, за да бъде създадена успешна марка. Само да постигнете това обаче, не е достатъчно. Когато имате силна марка, трябва да сте сигурни, че я подхранвате и правите това непрекъснато.

На следващо място, трябва да мотивирате персонала си. Трябва да сте сигурни, че персоналът ви разбира защо наистина сте в бизнеса. Хората трябва да знаят не само какви са задълженията им, но и защо отиват на работа. Не приемайте всичко за даденост…

Трябва да сте благодарни за всяка транзакция която правите, за всяка продажба. Необходимо е да осъзнаете, че всяка покупка е вот от страна на потребителите. Или ще се представите по начин, по който хората ще си кажат, „това беше страхотно, трябва да го направя отново“, или по начин „бях там, направих го, не се налага да го повтарям“.

На следващо място, когато един бизнес расте, трябва да се грижите и за акционерите. Един от най-лесните начини да правите повече пари е да намалите разходите. Много внимателно обаче, би следвало да правите това. Налице е опасност да съкратите от разходите, които са били основен мотив за това хората да посещават вашата верига. Нужен е баланс между това да се опитвате да подобрявате нещата и да предлагате нови продукти и това, да запазвате оригиналния продукт, на който дължите успеха си“.

Провери също

мултимилионер

Какво е необходимо, за да станете мултимилионер?

Амбиция, здрава работа и финансова дисциплина, са част от нещата, които са ви нужни, за …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

plus500