събота , декември 10 2016
+500
Начална Страница / Технологии / Google представи конкурент на Skype

Google представи конкурент на Skype

Най-голямата Интернет търсачка Google, „закова“ пазара на имейли през 2004-та година с представянето на услугата Gmail, която бързо се превърна в номер едно в САЩ, като форма на комуникация.

През последните години обаче, популярността на имейлите започва да намалява и от компанията ще се опитат да се преборят с това, с представянето на нова услуга за инстантни и видео-съобщения.

Ето как може да изглежда новият Google Nexus

Представеното приложение се казва Duo и то ще е базирано за операционните системи Android и iOS. То автоматично ще превключва между възможности за оптимално излъчване и качество на видеото при различна скорост на интернета.

гугъл

Новото приложение Duo също така ще използва мобилните номера за потребителите, вместо Google-акаунтите, което ще направи избирането по-просто и лесно.

За сравнение настоящото приложение за видео-услуги Hangouts изисква Google-акаунт, което до голяма степен е ограничение, особено на развиващите се пазари.

Конкурентни приложения, като WhatsApp и Messenger на Facebook – както и Skype, собственост на Microsoft Corp., използват номера за осъществяване на обаждания, което инициира далеч по-силния ръст на потребителската им база.

Късното догонване на конкурентите от страна на Google, се очаква да струва много скъпо на компанията, според пазарни наблюдатели.

„Google пропусна бурния ръст в индустрията, заради изискването да е налице Google-идентификация, за да може да се комуникира с другите потребители“, според Анкит Джейн, изпълнителен директор в SimilarWeb Inc.

Досегашното приложение на компанията Hangouts, се класира едва на 84-то място, сред най-сваляните приложения през юли в САЩ. Това е далеч зад подобни приложения като Facebook Messenger, WhatsApp и Snapchat.

Plus500

Провери също

използване смартфон

Седем начина смартфонът ви да заработи „като нов“

Случвало ли ви се е да си купите нов смартфон и само след няколко месеца …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *